Dina Aarma
Dina on särav kokaõpetaja, kes on Tallinna Teeninduskoolis töötanud juba 1995. aastast alates, õpetades toiduvalmistamist, menüü koostamist, toitumisõpetust, eritoitumist ning kultuurilugu. Samuti on Dina koolitanud paljusid ka täiendusõppes: läbi viinud koka algõppe kursuseid, eritoitumise alaseid koolitusi, kooli- ja lasteaiakokkade täienduskoolitusi, ning õpetanud menüü koostamise aluseid.
Erialase hariduse omandas Dina Tallinna Tehnika Ülikoolis tehnoloogia insener toitlustamise alal. Õpetamise kogemuse sai ta juba õppimise ajal, juhendades Tallinna Õpetajate Majas kokakursuseid perenaistele.
Dina omab koka 4. taset ning ta on läbinud ka andragoogikakoolituse. Praktilise töö kogemusi on ta saanud töötades Tallinna erinevates toitlustusasutustes ning Soomes, stažeerinud ka Saksamaal ning osalenud paljudes projektides nii kodumaal kui välismaal. Nii on ta osalenud arengukava “Eesti toit” raames läbiviidud projektis: “Lääne-Eesti ja saarte piirkondlike retseptide arendamine”. Projektitöö tulemusel valminud retseptidega on võimalik tutvuda veebilehel www.eestitoit.ee
Dina sulest on avaldatud erinevaid artikleid, näiteks artiklite seeria Õhtulehes: „ Millest küll see nimi?“, mis käsitles erinevate klassikaliste roogade nimede saamise ajalugu. Lisaks artiklid hoidiste valmistamisest, õunatoitudest ja pihlakatest. Retseptide kogumik „Cooking for climate“, mis valmis projekti „Taimsed ja teraviljavalguvabad toidud Soomes, Eestis, Saksamaal” raames. Dina on ka raamatute „Kulinaariaõpik“, „Eesti rahvusköök“ ja „Porganditoidud“ üks autoritest.
Dina lemmikteemad on hoidistamine, Eesti pärimuslik ja moodne rahvusköök, erinevate riikide pärimusköögid, Põhjala köök, erinevad kastmed ja „kokkamine ninast sabani“. Erilise rõhu on Dina alati asetanud toiduainete- toiduvalmistamise- toitainete mitmekülgsuse ja nende omastamise seostele.
Dina pooldab eelkõige kogemuslikku õppimist. Seetõttu tugineb ta teoreetilistes tundides võimalust mööda õpilaste senistele praktilistele kogemustele, tuues neile näiteid tegelikust elust ja aitab omalt poolt süsteemi luua. Praktilistes tundides aga viitab tagasi eelnevalt õpitud teoreetilisele materjalile.