Telemarketingi 📞 konsultant
- Õppeliik: kutseharidusõpe
- Õppevorm: koolipõhine õpe
- Nõuded alustamiseks: põhiharidus
- Õppekeel: eesti
- Õppeaeg: 6 kuud
- Õppekava
Telemarketingi konsultant töötab telefonimüügiga tegelevas ettevõttes. Tema tegevusülesanneteks on toodete ja teenuste aktiivne müük telefoni teel valitud sihtgrupile, tellimuste vormistamine, klientide haldus. Lisaks tegeleb telemarketingi konsultant andmebaaside korrastamise ja täiendamisega, otsepostituskampaania toetusega, potentsiaalsete klientide leidmise ja valitud sihtgrupile vajaliku info kiire edastamisega.
Eriala õppimisega saavutatakse, et õpilane teab ja tunneb eriala oskussõnavara, telemarketingi konsultandi töö põhimõtteid ja tehnoloogiaid, protsesse, tehnikaid, materjale, töövahendeid, seadmeid ja terminoloogiat ning oskab neid kasutada ja rakendada. Lisaks oskab telemarketingi konsultandina iseseisvalt täita mitmekesiseid tööülesandeid, vastutada oma töö tulemuste eest töösituatsioonides, mis on üldjuhul stabiilsed või vähesel määral
muutuvad.
Õpitakse
- klienditeenindust telemarketingi valdkonnas
- telemarketingi valdkonna alused
- arvutiõpetust
- erialast soome keelt
- enesejuhtimist
- läbirääkimise oskusi
Õppetöös kasutatakse ka e-õpet
Praktikaks on klientide teenindamine telemarketingi ettevõtetes.
Õpingud loetakse lõpetatuks pärast õppekavas kirjeldatud õpiväljundite saavutamist. Õpiväljundite saavutatust hinnatakse lõpueksamiga.
Tööturuvõimalused: eriala lõpetanu saab töötada telefonimüügi teenust vahendavas ettevõttes töötades kas või kodukontorist.
Erialased edasiõppimise võimalused: rakenduskõrgharidusõpe turundusvaldkondades.
Koolil on tänapäevane õppekeskkond, sportimisvõimalused, õpilaskodu, kasutada saab nõustamisteenuseid ja tugispetsialistide abi.