Eesti keel teise keelena riigieksamiks

Eesti keel teise keelena riigieksamiks

Eesmärk

Õppija saab põhjaliku ülevaate eesti keel teise keelena riigieksami struktuurist, korraldusest ja võimalikust sisust, võimalikest ülesannete ja teksti tüüpidest, raskusastmest, tekstide pikkusest, ülesannete täitmisele kuluvast ajast ning tagasisidet keeleoskuse ja selle arendamise võimaluste kohta. Mooduli läbimise käigus saab iga õppija personaalse tagasiside oma keeleoskuse kohta osaoskuste lõikes koos soovitustega vigade parandamiseks ning keeleõppe arendamiseks.

Õpiväljundid

  • tutvub õpetaja juhendamisel eksami eristuskirjaga ja lahendab varasemate aastate eksamitöid ning teeb iseseisva tööna täies mahus läbi vähemalt kaks varasemate aastate eksamitööd;

  • analüüsib õpetaja juhendamisel näidiseksamitöö tulemusi, sh kõiki nelja osaoskust (kuulamist, kirjutamist, rääkimist, lugemist ja keelestruktuure) vastavalt etteantud juhistele ja juhendile ning teeb saadud tulemuste põhjal parendusettepanekuid töö paremaks sooritamiseks;

  • lahendab erinevaid grammatikaülesandeid ja loovharjutusi, mis toetavad nii suulise kui kirjaliku keeleoskuse arendamist ning valmistavad ette riigieksamiks.

Tutvustav video