Tallinna Teeninduskooli õpilased tellivad endale ise õpilaspileteid.
Alates 2023/2024. õppeaastast läksime üle uuele õpilaspileti teenusepakkujale, kelleks on OÜ IN Deal.
Õpilaspiletit saab kasutada õpilasrestoranis ja ühistranspordis.
Õpilaspileteid peavad alates septembrikuust tellima I kursuse õpilased ja teised õpilased, kellel on õpilaspilet kadunud või katki. Aga alates oktoobrikuust peab kõikidel õpilastel olema kehtiv õpilaspilet.
Õpilaspileteid saab tellida lehel https://www.idnetwork.eu/et/opilase-registreerimine/
Kui kooliaasta jooksul olemasolev õpilaspilet kaob või läheb katki, siis tuleb koheselt teavitada kooli juhiabi ja tellida endale duplikaat (tasub kool). Õpilaspileti duplikaadi oote ajaks väljastab kooli juhiabi kutsekeskharidusõppes õppivale õpilasele toidutalongid.
Õpilaspileti duplikaate saab tellida lehel https://www.idnetwork.eu/et/opilase-registreerimine/
Tähelepanu!
Andmete õigsuse eest vastutab õpilaspileti tellija ja ebakorrektse avalduse korral õpilaspiletit ei väljastata. Koolil on õigus õpilaspiletit õpilasele mitte väljastada, kui õpilaspiletil on ebakorrektne pilt (isegi siis, kui tellimiskeskkonnas õpilaspileti tellimus ära tehti).
Tingimused fotole:
1. Fotol ei tohi olla teisi isikuid ega muid objekte. Foto peab olema värviline. Foto taust peab olema hele, tasapinnaline, ühetooniline ning kontrastne näo ja juuste värviga.
2. Foto ei tohi olla vanem kui 3 aastat.
3. Foto peab olema JPG, png-formaadis, mõõtmetega vähemalt 475 X 600 pikslit.
4. Skaneeritud foto esitamine ei ole lubatud.
5. Soovitatav on kasutada www.eesti.ee portaali pildi allalaadimiseks.
Õpilaspileti tellimisega seotud probleemide korral palun võtta ühendust juhiabi Evelin Lambutiga telefonil 6053102; evelin.lambut@teeninduskool.ee või IT-juhi Sergei Ustrikoviga telefonil 6053127; sergei.ustrikov@teeninduskool.ee
Kui õpilaspilet piiksub, aga söömine ei registreeru, pöördu kooli IT-juhi Sergei Ustrikovi poole B-133.
Õpilaspilet annab automaatselt õiguse sõita Tallinna ühsitranspordis.